lördag 6 juli 2013

Gästrum & Tårtbak!



Hej på er!
Här är det fullt upp med allt mellan himmel o jord...!

Igår hämtade vi min bror o lilla S vid tåget så nu har vi gäster i en hel vecka!
Har just skjutsat in en tårtbotten i ugnen, det vankas nämligen födelsedag för bloggerskan imorgon! =)

Annars har jag börjat på o röja i vårt gästrum som nu ska få bli bebisrum istället!
Tar det lite i taget men jag är en sån som gärna vill vara ute i god tid o få ordning på saker o ting!


Och första prylen är redan inhandlad o uthämtad från posten: ett babyskydd till bilen!
Passade på när det va kampanj på nätet o fick det många hundralappar billigare än i affären!

Nähä ni.. åter till tårtbaket!
Ha en fin lördag!

Kram Liza

4 kommentarer:

Sofie sa...

Var det vi som fyllde år samma datum tro, 7/7? Isåfall, grattis i förskott!! :)

Skönt att förbereda inför litens ankomst, det uppskattar man verkligen att man har gjort när man befinner sig i slutet av graviditeten och känner sig oändligt trött, svullen och otymplig! :)

Hur mår du? Har du mycket illamående och så?

Önskar dig en fortsatt fin helg!
:)

Kram, Sofie

Unknown sa...

Åh vad skoj att börja förbereda för den lilla som ska komma. Och jag tror nog det är ganska klokt att börja i tid medans man orkar och på slutet brukar det gå så fort så vips är han/hon hos er.
Kul med besök av din bror och hans lilla prinsessa.
Önskar dig en fin fortsättning på helgen.
Kram Ing-Britt

Ekenäsliv sa...

Stort grattis till dig som fyller idag då ju:))
Hoppas du haft en toppendag!
Jag fyller på tisdag jag:))
Ha de så bra!
Kram Anna

FruNeroLindström sa...

Grattis i efterskott, hoppas du fick en härlig födelsedag igår.
Låter som ni har en mysig vecka framför er.
Ja, passa på att vara ute i god tid, bra med att dela upp alla kostnader, för huuuuua vad dyrt första barnet är ;)
Här räknas det ner, bara en månad kvar idag om jag går över 2 veckor.

Ha nu en härlig start på veckan, kram Malin