fredag 2 augusti 2013

Makeover...



Härom dan hände en retfull olycka...
Min ena ampel i keramik for i golvet på verandan med krok o allt....
Så retfullt att bara ha en hel ampel kvar....!
Nu har jag iallafall bytt ut krokarna mot rejälare!


Efter lite letade hittade jag tillslut två likadana men inte riktigt i min favoritfärg o utan kedjor.....
Tack o lov för sprayfärg!
Nu är amplarna vita o fina o upphängda i verandan, hoppas bara dom stannar där!!

Ikväll har pappa o jag varit på sjön o lagt i kräftburarna!
Blir till att stiga upp tidigt o ta upp dom i morgonbitti!

Trevlig kväll!


Kram Liza




3 kommentarer:

Huset på berget sa...

Spray färg är bra och de blev ju jätte fina! Åh vad roligt med kräftfiske!
Kram

Sallys hus sa...

Hallå där!
Men oj vilken skillnad!
Så fina de blev och vad fint ni har det där på verandan med de nya stolarna.
Å lilla pyrets rum...ååå så kul att få inreda barnrum.. då kan man ju verkligen gå loss totalt i snutteplutt saker...ååå vad jag saknar den tiden..
Ha en fortsatt mysig helg!
kram Katarina

Therese sa...

Färg är som magi! ;-D Hoppas ni fick burarna fulla, för kräftor är ju sååå gott! KRAM KRAM