måndag 12 augusti 2013

Några av fynden & BM...



Här kommer några av sakerna jag shoppade till mig själv på Gekås!
Det blev några höstiga tröjor, en jacka o en tubsjal!
Tröjan med döskallen föll jag för direkt, brukar annars inte gilla så mycket tryck o sånt men den va så tuff men ändå romantisk med spetsen!

Annars blev det som sagt en hel del bebisgrejer, tänkte fota o visa en annan dag!

Idag har jag varit hos BM o kollat läget med "Pyret"!
Den busen gömde sig/flyttade på sig när hon skulle lyssna på hjärtljuden..! =)

Nu soffmys!
Trevlig kväll!

Kram Liza

5 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Vilken snygg jacka :) Måste spana in deras utbud med vinterjacka och höst, billigare att köpa där när man ska få plats med magen.
Ha en bra kväll, Kram

Vita huset 28 sa...

Gillar tröjan, är såld på döskallar :)

Kram Camilla

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, så snygga kläder! Älskar tröjan!
Synd att jag har såååå långt till Gekås. :(
(Eller tur kanske??!!) ;)


Mysigt med bebismagebild i förra inlägget. :)

Kram Åse

Familjen R sa...

Hej!

Vilket fynd du gjorde med tröjan med döskallen. Håller med om att den är cool med spetsdöskallen. Den fanns inte när jag va där i juni...synd =(
Man kanske ska ge sig på att prova sy en egen sån detalj på någon tröja man inte använder så ofta.
H/Malin

Gabriella sa...

Vilka härliga fynd du gjort! Så fina:) Och mums vad gott det såg ut med plommon där nedan.