onsdag 22 januari 2014

Våren & Ny slinga...



Idag har jag haft trevligt besök av en kär vän! ♥
Hon väntar sitt fjärde barn så en hel del bebisprat blev det o såklart lite fika!
Fick en så söt liten lykta av henne, vårkänslor fick jag av den!

Ikväll har jag klickat hem en ny ljusslinga till det gamla fönstret i vardagsrummet!
Har ju inte kunnat ta ner stjärnorna som hänger där sen jul, Elvira älskar att ligga o kika på dom!
Men nu blev det en med bollar istället, känns inte så juligt! =)

Nähä nu dags att göra oss iordning för natten..
Ha det bra!

Kram Liza




3 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med lite snack och gott fika.
Vilken underbar ljuslykta du fick....du vet inte var den kommer från?
Ha de gott, kram Ing-Britt

Sallys hus sa...

Hej hej!

Å mysigt med fikabesök o bebisprat.
Å vilken fin ljuslykta.
Å dopkorten.. men åå så fina!
Vilken rolig idé..
Kram katarina

KNORKAN sa...

Hej! Vilken söt lykta och tack så mycket för din beställning :) Tyvärr så kan jag inte erbjuda några länkrabatter. Jag hoppas att du blir nöjd med ljusslingan. Kram/Knorkan