onsdag 5 februari 2014

Dop-klänning...



Visar er en tjuvkik på dop-klänningen...
Jaa alltså min klänning då, inte Elviras! =)
Både klänningen o skjortan jag klickade hem satt som en smäck, skönt när det är så!
Nu är det bara Elvira som ska ha nåt fint att klä om till på dop-fikat!

I eftermiddag har vi varit på BVC o fått första sprutorna...
Inget roligt alls men det gick snabbt över!
Eftersom hon va så duktig fick hon sin första bok med bilder på små djur! =)

Ha det bra!

Kram Liza








6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så söt klänning!
Lycka till med dopet :)
Kram Anna

Therese sa...

Ser vacker ut, å på tal om vacker så gillade jag verkligen krona i inlägget nedan! Så fin!
Hoppas vi får se er allihopa på en familjebild sedan från dopet <3 KRAM

Unknown sa...

Vilken skir o fin klänning! Ni blir säkert toppen fina allihop på dopet.
Kram Marina

Sommaren65 sa...

Nu blir jag nyfiken, hur ser din klänning ut?
Det jag ser på bilden ser otroligt vackert ut och vilket fint halsband. Sååå fint ihop. Så mycket roligt du fixar med i hemmet o extra roligt att fixa till eran lilla dotter.
Gulligt av centern o ge en sådan fin liten gåva.
Hoppas verkligen att den står sig o lillan får med sig den till sitt hem en dag.
(Om hundra år, hi hi)
Snäll man du har som ger dig blommor, omtänksamt.
Ha en jätteskön helg med din fina familj.
Ser fram emot en massa bilder från dig.
Kram Magdalena

Gabriella sa...

Åh så fin den ser ut, ljuvlig!
Vad roligt med dop:)

FruNeroLindström sa...

Mysigt med dop.
Och alltid skönt när hemklickade kläder sitter som de ska, är ju alltid ett litet lotteri att inte pröva innan tycker jag.
Ha en mysig helg, kram Malin