måndag 25 augusti 2014

Köksnytt...




Lite nytt i mitt kök!
Fick shoppa nya blommor eftersom i mina gamla kröp det fullt av löss...!

Har köpt nya temuggar, de gamla som jag aldrig tyckt om sålde jag på Facebook-loppis! 

Och på bänken har det smugit sig fram lite nytt, eller gammalt faktiskt.. 
En liten låda i trä att ha små ting i o så en lykta på en krok! 

Just nu sover Elvira o jag skriver inköpslista till vårt kommande Ikea-besök!
Vi ska köpa oss en ny säng, vår madrass är supergammal o har börjat gnissla!! 

Ha en bra dag! 

Kram Liza 



1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan Liza!
Hoppas allt är bra med er..fullt ös förmodar jag :).
Så snyggt du har på bänken, skulle nog leta fram nån trälåda jag oxå till lite dagligsaker...är ju även praktiskt.
Nu när det börjar bli mörkt om kvällarna är det kul att plocka fram lite lyktor. Och att sälja på Facebook är toppen. Nya koppen var väldigt söt ♡
Ha de bra, kram Ing-Britt