söndag 30 november 2014

Första advent...




Allaredan första advent, himmel va fort tiden går! 
Här är första ljuset tänt efter en morgon ute i lagårn!
Nu har lite frukost landat i magen o så har jag fixat det sista på mitt nya fågelbord!
Fåglarna blev väldigt glada o kom fram för att äta direkt! 

Blev väldigt nöjd med min adventsljusstake i år... 
Enkelt är min melodi så ljus o mossa på ett silverfat är perfekt enligt mig!
Min mormors hemvävda handduk får bli duk i mitt julkök! 

Trevlig söndag!

Kram Liza  



2 kommentarer:

Huset på berget sa...

Vad fint du gjort i både köket och på fågelbordet! En trevlig första advent önskar jag dig!
Kram

Unknown sa...

Väldigt fin ljusstake och fågelbordet gillar jag också.
Har inte ställt fram vårt iår då katten tog flera fåglar förra året.
Ha en fortsatt fin 1:a advent, kram Ing-Britt