fredag 16 oktober 2015

Sista rycket...

 
 
Nu är vi igång med sista rycket i finrummet...!
Äääntligen ska dom komma upp taklisterna....
Efter sisådär 4 år så är det dags kan man tycka!!

Åh såå skönt det ska bli att slippa stirra på glipan mellan vägg/tak...
Visar ogärna helhetsbilder när det inte finns lister så sen kan jag äntligen fota överallt... ;)

Lite nytt har kommit upp i finrummet i höst...
Ett gammalt fönster kom upp ovanför linneskåpet o så har jag hittat en ny lampa i fattigmanssilver till ett riktigt fyndpris!

Den lilla hyllan på väggen är ett loppisfynd för 10:- som fått lite färg...

Härligt med fredag!
Ha det fint!

Kram Liza

3 kommentarer:

Therese sa...

Lampfoten var verkligen läcker!!!! Önskar dig dig en fortsatt fin helg 💜

Huset på berget sa...

Det är konstigt det där med lister och annat, det har en förmåga att bli något litet kvar som inte blir gjort. Nu har jag bestämt att så får det inte bli här i detta huset. Hoppas jag lyckas hålla detta....
Härligt att så här sent på året kunna gå ut och rensa i trädgården och då samtidigt hitta godsaker att njuta av.
Ha en härlig dag!
Anki

Anonym sa...

Åhh så fint! Jag tycker också om fattigmanssilver. Härligt att få klart det sista med lister.
Madeleine